pondělí 6. srpna 2007

O2 spouští kampaň proti šikaně

Nadace O2 spouští kampaň proti šikaně, která je zaměřená na děti školou povinné a rodiče školáků। Kampaň představuje pomyslný vrchol ledovce navazující na tříletou odbornou práci Nadace O2 na projektu Minimalizace šikany (MIŠ), zaměřeného na boj se šikanou na základních školách. Kampaň povzbuzuje děti i rodiče, aby se nebáli o šikaně mluvit a vyhledali odbornou pomoc ("Straší tě šikana? Neboj se o ní mluvit"). Odkazuje také volající na bezplatnou celostátní Linku bezpečí, kde jsou na problematiku šikany připraveni speciálně vyškolení konzultanti.

Na výrobě a realizaci kampaně v téměř 9 mil। korun se "pro bono" podílely agentury Young & Rubicam Praha a Mediaedge:cia, dále vydavatelství Economia, Ringier, MAFRA, Sanoma magazines, Bauer Media, Mediacop, Stratosféra, Vogel Burda Com., a společnosti Outdoor Akzent, EuroAWK, Rencar a MMS Radio Network. Kampaň je nasazena od 27. července do 31. srpna 2007 především v tisku, outdooru a v rádiích.

Aktivita Nadace O2 jde zcela v duchu evropské konvence mobilních operátorů o ochraně mladistvých. Právě spolupráci na vytvoření samoregulačních kodexů v této oblasti do února 2008 závazně potvrdila také skupina Telefónica, S.A.

Žádné komentáře: